info@parstorkan.com
ثبت شرکت در ترکیه

اجاره آپارتمان در ترکیه

بروز رسانی اطلاعات و قوانین مربوط به این صفحه – اجاره آپارتمان در ترکیه

در تاریخ دهم مرداد ماه سال ۱۴۰۱

اجاره ملک در ترکیه

اجاره آپارتمان در ترکیه

باتوجه به جاذبه های خیره کننده توریستی و گردشگری در ترکیه و شهرهای مختلف آن و موقعیت آن بعنوان کشوری کاملا اروپائی ، سالیانه میلیون ها توریسم و گردشگر با قومیت های مختلف به این کشور سفر و مهاجرت میکنند که تعداد قابل ملاحظه ای از آنها را هموطنان عزیز هرساله تشکیل میدهند .
مژده شرکت بین المللی پارس ترکان به ایرانیان عزیزی که میخواهند بهمراه خانواده و دوستان به کشور زیبا ترکیه سفر میکنند ( بصورت توریستی و دائم ) این است که دیگر نگران محل اقامت ترکیه ، هزینه های سنگین هتل ها و خدمات گردشگری در شهرهای توریستی کشور ترکیه نباشند .
از طریق شرکت بین المللی پارس ترکان میتوانید آپارتمان و هتل آپارتمان های لوکس ومدرن با تمامی امکانات رفاهی و زندگی، تمام مبله با اینترنت پرسرعت ( با درنظرگرفتن خواسته ، زندگی و نیازهای هموطنان گرامی ) را در طول سفر و اقامت در ترکیه برای شما داشته باشد واز تورهای داخلی مختلف همانند تور شهری (جهت خرید و تفریح در تمام شهرهای ترکیه) ، تورهای دریایی (شبهای ترک، تور جزائر پرنس و …) با کمترین هزینه ممکن و تخفیف ویژه برای ایام تعطیل ، استفاده نمائید.
با اقامت در آپارتمان ی تمام مبله ( اجاره ملک در ترکیه و اجاره آپارتمان در ترکیه ) نسبت به هتل ها، از ۲۵٪ تا ۵۰٪ کاهش هزینه در طول سفر خود بهره مند شوید و همچنین راحتی و آسایش را همانند خانه خود تجربه نمائید .

توجه : لطفا به چند نکته زیر برای انتخاب آپارتمان اجاره ای در ترکیه (در شهرها و مناطق مختلف کشور ترکیه ) و همچنین گروه هایی که آپارتمان را از آن ها اجاره میدهند و اجاره میکنید دقت فرمائید :

۱- مهمترین مورد برای انتخاب و اجاره آپارتمان در شهرهای مختلف کشور زیبای ترکیه ( اجاره آپارتمان در ترکیه ) و داشتن سفری راحت و خاطره انگیز این است که امنیت آپارتمانی که انتخاب میکنید تضمین شده باشد و حتما زیر نظر اداره امنیت آن منطقه از ترکیه باشد .

۲- ملاک انتخاب شما فقط قیمت اجاره اصلا نباشد ، چون ساختمان های قدیمی ساز ، بدون آسانسور و واحد هایی در طبقات بالا در داخل استانبول یا شهرهای دیگر بسیار زیاد است وهمچنین امنیتی هم نخواهند داشت .

هیچ ارزانی و قیمت پائینی بی دلیل نخواهد بود .

۳- خیلی از آپارتمان های اجاره ای در ترکیه تجهیزات و وسایل خیلی قدیمی دارند و برای خیلی از هموطنان ما اتفاق افتاده است که در طی اقامت خود در این آپارتمان ها خسارت هایی زیادی متقبل شده اند .

۴- باتوجه به اینکه هزینه های سنگین حمل و نقل در ترکیه بالا میباشد ( بالا بودن هزینه های کرایه در ترکیه ) قبل از سفر خود باتوجه به قصد و هدف سفرتان میتوانید با مشاوران این شرکت تماس گرفته و بهترین منطقه را برای سفر به شما معرفی کنند که دیگر مجبور به پرداخت هزینه های سنگین کرایه نشوید.

لازم به ذکر است انتخاب منطقه ی درست در سفر به کشور ترکیه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه های جاری سفر را کاهش میدهد .

۵- خیلی از هموطنان عزیزمان برای آنکه هزینه های ترانسفر را پرداخت نکنند از همان بدو ورودشان دچار سردرگمی میشوند و در بسیاری از موارد با طی نموندن چندین مسیر و پرداخت هزینه های سنگین ( هزینه ای بیشتر از هزینه ی ترانسفر ) بعد از ساعت ها به مقصد خود میرسند .

پس استفاده از ترانسفر برای کسانیکه با خانواده سفر میکنند و تعداد آنها بالا میباشد به نوعی الزام محسوب میشود .

۶- از طریق شرکت پارس ترکان میتوانید از تورهای گردشی و خرید مانند تور شهر ( جهت مراکز خرید و تفریحی ) ، تورهای دریایی (شبهای ترک، تور جزائر پرنس، …) با تخفیفات ویژه استفاده نمائید.

۷- در مورد پرداخت هزینه به گروه هایی که ثبت نشده اند و به نوعی شخصیت حقوقی و قانونی در ایران و ترکیه ندارند اصلا اعتماد نکنید.

نحوه رزرواسیونو اجاره آپارتمان در ترکیه

آپارتمان ها برای اجاره