info@parstorkan.com
ثبت شرکت در ترکیه

بروز رسانی اطلاعات و قوانین مربوط به این صفحه – اقامت توریستی ترکیه –

در تاریخ ششم شهریورماه سال ۱۴۰۱

دوست دارید به ۹۰ کشور بزرگ دنیا بدون داشتن ویزا سفر وزندگی کنید ؟؟!!

ضمنا میتوانید به ۲۸ کشور عضو شینگن براحتی سفر کنید !!!!

اقامت توریستی ترکیه

قوانین اقامت توریستی ترکیه ۲۰۲۰

بر اساس مصوبه جدید در ترکیه در مورد بند «e» ماده یک قانون «6458/31 اتباع خارجی و حفاظت بین‌المللی» در ترکیه درباره اخذ اقامت توریستی ترکیه و تمدید اقامت موقت توریستی در ترکیه، اتباع خارجی در کشور ترکیه به جز شهروندان کشورهای عضو سازمان همکاری توسعه و اقتصادی، اتحادیه اروپا، فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین از یکم ژانویه سال ۲۰۲۰ اقامت موقت گردشگری را به مدت یک سال اخذ خواهند کرد.

مطابق این طرح و قانون جدید، متقاضیان تمدید اقامت موقت توریستی تنها می توانند حداقل پس از گذشت یک سال از پایان مهلت اقامت یک ساله توریستی خود دوباره به دریافت این اقامت اقدام نمایند .

به گفته مسئولین اداره مهاجرت در کشور ترکیه ، مراجعت‌هایی که قبل از تاریخ یکم ژانویه سال ۲۰۲۰ انجام گرفته است، ولو تاریخ رجوع آن ها بعد از این تاریخ نیز موکول شده باشد، مورد ارزیابی قرار میگیرند .

افرادی که به دنبال اخذ و دریافت اقامت ترکیه و مهاجرت به کشور زیبای دوست و همسایه ترکیه هستند و میخواهند از امکانات و شرایطی خاص از جمله : حساب بانکی در ترکیه ، زندگی ، تحصیل در مدارس و دانشگاه های بین المللی ترکیه و …. نیز بهره ببرند و یا از طریق ترکیه میخواهند به کشورهای اروپائی مهاجرت و یا سفر کنند و ویزا بگیرند ، از راه های مختلفی میتوانند اقدام به اخذ اقامت ترکیه نمایند که ارزان ترین و مطمئن ترین روش اخذ اقامت ترکیه با اجاره آپارتمان است. ( اقامت توریستی ترکیه – لازم به ذکر است فقط با اجاره ملک و آپارتمان در شهرهای ترکیه ، اقامت ترکیه داده نمیشود و مدارک و روند اداری خاصی خواهد داشت که در صورت بروز مشکل و یا نواقص پرونده امکان ریجکت شدن و رد شدن درخواست اقامت ترکیه وجود دارد و بخاطر همین موضوع ، به تبلیغات اشخاص نا آگاه و بدون مجوز که بصورت قانونی فعالیت نمیکنند اصلا اعتماد و همکاری نکنید )

این نوع اقامت کشور ترکیه برای متقاضیان و خانواده هایی صادر خواهد شد که قصد دارند بیش از ۹۰ روز در کشور ترکیه اقامت وحضور داشته باشند و از مزایای شهروندی ( مانند تحصیل ، حساب بانکی و … ) این کشور نیز در مدت اقامت بهره مند شوند و از آنجایی که این روش معمولا به منظور مقاصد توریستی انجام می شود، لذا به این نوع اقامت ترکیه ، اقامت توریستی ترکیه نیز می گویند.

آیا با اقامت توریستی در ترکیه و شهرهای مختلف آن می‌توان کار کرد ، استخدام شد و یا شغلی بصورت شخصی راه اندازی و شروع به کار کرد ؟

افراد با دریافت هر نوع اقامتی در ترکیه به جز اقامت کاری ترکیه، قادر به کار در ترکیه نخواهند بود. اما در صورت دریافت این نوع اقامت ترکیه ( اقامت توریستی – اقامت ترکیه از طریق اجاره آپارتمان ) می توانید برای دریافت اجازه کار در ترکیه اقدام نمایید و با ثبت شرکت در ترکیه میتوانند متقاضیان شغلی شخصی ( مانند رستوران ، کافی شاپ و …. ) راه اندازی نمایند.

در واقع لازمه اخذ اجازه کار در ترکیه ، داشتن این نوع اقامت ترکیه است و یا از طریق ثبت شرکت در ترکیه میتواند اجازه کار در ترکیه را اخذ نمائید .

مزایای دریافت اقامت ترکیه از این روش چیست؟

امکان اخذ وقت سفارت و همچنین ویزا سایر کشورها از ترکیه ( بعلت آنکه شما یک مقیم ترک محسوب می شوید )

آسان‌ ترین روش اخذ اقامت کشور ترکیه (از آنجایی که اقامت توریستی ترکیه برای این کشور ارز آوری و درآمدزایی دارد)

ارزان ترین راه دریافت اقامت ترکیه

امکان درخواست اقامت کاری ترکیه با داشتن کارت اقامت

امکان تحصیل در مدارس ایرانی و ترک زبان و ثبت نام در دانشگاه های ترکیه

امکان افتتاح حساب بانکی

برخورداری از بیمه برای خدمات درمان

امکان خرید اتومبیل

مدارک مورد نیاز:

۱- گذرنامه ، عقدنامه ( برای افراد متاهل که بصورت خانوادگی میخواهند اقامت بگیرند )

۲- هشت قطعه عکس ۴*۳

۳- بیمه سلامت در کشور ترکیه :

این نوع بیمه مربوط به استفاده ازخدمات درمانی در کشور ترکیه است ( که هزینه های درمان را فوق العاده کم میکند ) و از ماه ۴ میلادی سال ۲۰۱۷ برای اخذ اقامت بیمه الزامی شده است که براساس سن هزینه ی سالیانه بیمه مشخص میشود که هزینه ی آن بسیار بسیار ناچیز است ( لازم به ذکر است احتیاجی به حضور به اداره ی بیمه و انجام مراحل اداری و …. نیست و همه ی این کارها از سمت شرکت پارس ترکان انجام میشود و هیچ هزینه ای هم نخواهد داشت . ) 

و همچنین شرکت پارس ترکان برای کلیه متقاضیان برای اقامت ترکیه ، بصورت کاملا رایگان آپارتمان برای اجاره ( در هر منطقه و یا شهر کشور ترکیه با شرایط متقاضیان ) پیدا خواهد کرد و نیز افتتاح حساب بانکی شخصی و بصورت ارزی بهمراه اخذ ویزا کارت / مستر کارت / دیبیت کارت را هم انجام خواهد داد .

که کلیه موارد فوق را میتوانید از طریق شرکت پارس ترکان در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه انجام دهید .

 

تضمین کار ما ، سوابق و مشتریان ما میباشد

( اخذ اقامت در ترکیه برای بیش از ۱۰۰ خانواده در یکسال گذشته )

با انجام خدمات فوق توسط شرکت پارس ترکان ، علاوه بر پیوستن به جامعه بزرگ مشتریان پارس ترکان ، به پاس قدردانی از لطف شما ، با اخذ اقامت ترکیه ، یکسال بیمه خدمات درمانی کشور ترکیه را برای کلیه اعضای خانواده ، از ما به رایگان دریافت نمائید .

قوانین اقامت توریستی ترکیه ۲۰۱۹

قوانین اقامت توریستی ترکیه ۲۰۲۰ بر اساس آخرین تغییرات

مشاوره اقامت ترکیه

با تشکر از شما بازدیدکننده گرامی – به امید همکاری با شما ( روابط عمومی شرکت پارس ترکان )