info@parstorkan.com
ثبت شرکت در ترکیه

بروز رسانی اطلاعات و قوانین مربوط به این صفحه – ثبت برند در ترکیه –

در تاریخ بیست سوم شهریورماه سال ۱۴۰۱

ثبت برند در ترکیه

ثبت علائم تجاری در ترکیه

ثبت طرح های صنعتی در ترکیه

بدون نیاز به داشتن اقامت ترکیه و ثبت شرکت در ترکیه 

طی ۵ سال گذشته یکی از تاثیرگذارترین کشورها در صنعت و تجارت جهانی و بین المللی ، کشور ترکیه بوده است.

ترکیه با قرار گرفتن در یکی از حساس ترین مناطق جهان،دارای موقعیت جغرافیایی راهبردی،اقتصادی و بسیار عالی بوده است و گذرگاه جنوب باختر آسیا و اروپا به شمار می آید. 

ثبت برند در کشور اروپائی ترکیه از سال ۲۰۱۷ تا به امسال ( مخصوصا در سال ۲۰۱۹ میلادی ) با استقبال رو به رشد و بی سابقه ای مواجه شده است.

ثبت برند در ترکیه باعث جلوگیری بسیاری از سواستفاده متقلبان خواهد شد و از عرضه ی کالاهای مشابه و تقلبی توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که مثل یا به طریق گمراه کننده ای مشابه علامت تجاری برند دیگری در بازار هستند جلوگیری به عمل می آورد و این مورد به نفع صاحبان برند ، تولیدکنندگان و همچنین خریداران و مصرف کنندگان آن کالاها نیز میباشد. 
علاوه بر موضوع بالا ، ثبت برند در ترکیه به مصرف کنندگان و خریداران نیز امکان انتخاب را می دهد،به اینصورت که ثبت برند در ترکیه تضمین این است که مشتریان می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص داده و مشتری و خریدار هم به محض ملاحظه و دیدن علامت می داند که این محصول متعلق به برند ، کارخانه یا تجارتخانه ای است که مورد اعتماد او میباشد و بدین ترتیب با ثبت برند در ترکیه شرایط مناسبی برای مصرف کنندگان و مخاطبین نیز فراهم خواهد آمد. 

لازم به ذکر است کشور ترکیه پیشگام ثبت برند تجاری و صنعتی در اروپا است (ثبت طرح‌های صنعتی و علائم تجاری ترکیه ( TÜRKPATENT )) وترکیه با ثبت بیش از ۱۰۰ هزار مورد در زمینه ثبت برند،ثبت اختراعات، ثبت طرح‌های صنعتی و مارک تجاری در جایگاه نخست اروپا قرار دارد .

افزایش ثبت برند در ترکیه نشانه پیشرفت سریع و چشمگیر کشور ترکیه است. در ده ماه اول سال ۲۰۱۹ در ترکیه حدود ۱۰۰ هزار برند در ترکیه به ثبت رسیده و تا پایان سال به ۱۲۰ هزار مورد رسیده است . در زمینه مراجعات برای ثبت طراحی ، ترکیه نیز در در جایگاه دوم اروپا قرار داریم.

از طریق شرکت پارس ترکان و دپارتمان ثبتی و حقوقی این شرکت میتوانید :

بدون نیاز به داشتن اقامت ترکیه و ثبت شرکت در ترکیه 

ثبت برند در ترکیه ، ثبت مارک تجاری در ترکیه و ثبت طرح های صنعتی در ترکیه ( ثبت طرح صنعتی در ترکیه ) را در کمترین زمان و هزینه به ثبت برسانید و بصورت بین الملی استفاده نمائید و لازم به ذکر است متقاضیانی که اقامت ترکیه و ثبت شرکت در ترکیه را انجام داده اند نیز میتوانند برند ، مارک تجاری و طرح های صنعتی خودرا به ثبت رسانیده و بصورت بین الملی استفاده نمایند .

✔تضمین کار ما ، سوابق و مشتریان ما میباشد .

 

با انجام خدمات فوق توسط شرکت پارس ترکان ، علاوه بر پیوستن به جامعه بزرگ مشتریان پارس ترکان ، به پاس قدردانی از لطف شما ، با اخذ اقامت ترکیه ، یکسال بیمه خدمات درمانی کشور ترکیه را برای کلیه اعضای خانواده ، از ما به رایگان دریافت نمائید .

با تشکر از شما بازدیدکننده گرامی – به امید همکاری با شما ( روابط عمومی شرکت پارس ترکان )