info@parstorkan.com
ثبت شرکت در ترکیه

شرایط اقامت در ترکیه

بروز رسانی اطلاعات و قوانین مربوط به این صفحه – شرایط اقامت در ترکیه –

در تاریخ یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۱

دوست دارید به ۹۰ کشور بزرگ دنیا بدون داشتن ویزا سفر وزندگی کنید ؟؟!!

ضمنا میتوانید به ۲۸ کشور عضو شینگن براحتی سفر کنید !!!!

شرایط اقامت در ترکیه

شرایط اخذ اقامت ترکیه

اخذ اقامت در ترکیه و شرایط اقامت در ترکیه : امروزه با توجه به زیاد شدن افراد و شرکت های ناآگاه و سودجو ، سوالات مکرر و بسیاری در ذهن علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت به کشور ترکیه بوجود آورده است که در توضیحات ذیل به آن بصورت مختصر می‌پردازیم.

دریافت پاسپورت و اقامت دائم ترکیه ( از طریق خرید ملک در ترکیه ) متقاضیان و مهاجران پیش از قانون این باید خانه‌هایی به ارزش حداقل یک میلیون دلار می‌خریدند تا بتوانند شهروندی ترکیه را کسب کنند که حالا این رقم به یک چهارم یعنی ۲۵۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده است که شرایط بسیار مناسبی برای متقضیان و سرمایه گذاران در ترکیه برای اخذ پاسپورت ترکیه و شهروندی ترکیه فراهم کرده است .

شرایط زندگی در ترکیه

  1. اقامت ترکیه بواسطه ازدواج ترکیه (ازدواج در ترکیه )
  2. اقامت ترکیه بواسطه ثبت شرکت در ترکیه
  3. اقامت ترکیه بواسطه خرید ملک در ترکیه

شرایط زندگی ترکیه

شرایط اقامت در ترکیه

اقامت کشور ترکیه بواسطه ثبت شرکت در ترکیه :

مطمعن ترین راه برای اخذ پاسپورت ترکیه ، گرفتن اقامت ترکیه بواسطه ثبت شرکت در ترکیه و داشتن شخصیت حقوقی در ترکیه است .

اقامت ترکیه تا ۵ سال به صورت موقت به شما اعطا میگردد ( اقامت ترکیه یکساله میباشد و هرسال تمدید میشود )  و با گذشت ۳ سال از این ۵ سال میتوانید برای گرفن اقامت دائم ترکیه و پاسپورت ترکیه اقدامات لازم را انجام دهید و پاسپورت ترکیه را اخذ نمائید .

لازم به ذکر است با ثبت شرکت در ترکیه میتوانید فستفود ، رستوران ( ایرانی – اروپائی ) و یا کافی شاپ در ترکیه افتتاح و راه اندازی نمائید که در این مورد نیز شرکت پارس ترکان کلیه کارهای اجرائی و حقوقی ، اخذ مجوز های لازمه و یا اخذ نمایندگی های برندهای مختلف ترک و یا اروپائی را نیز برای متقاضیان بصورت کامل و تضمینی انجام خواهد داد و شرایط زندگی در کشور اروپائی ترکیه را براحتی برای خود تغییر دهید و رونق در کسب و کار و روابط بین الملل و زندگی خود در ترکیه دهید .

اجازه کار در ترکیه :

برای اخذ اجازه کار در ترکیه یا همان اقامت کاری ترکیه حتما لازم است ابتدا شرکتی را به ثبت رسانده وبعد از آن برای گرفتن اجازه کار اقدام و یا بعد از استخدام در شرکتی در کشور ترکیه ( بصورت رسمی استخدام انجام شود ) به اخذ مجوز کار اقدام نمائید که کلیه کارهای مربوطه در زمینه اخذ اجازه کار در ترکیه را شرکت پارس ترکان بصورت کاملا تخصصی انجام خواهد داد .

شرایط اقامت در ترکیه

اقامت ترکیه بواسطه خرید ملک :

دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه :

متقاضیان پیش از این باید خانه‌هایی به ارزش حداقل یک میلیون دلار می‌خریدند تا بتوانند شهروندی ترکیه را کسب کنند که حالا این رقم به یک چهارم یعنی ۲۵۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده است. 

اقامت ترکیه و به عبارتی ساده تر : برخوردار بودن از امتیازی بنام "اقامت"،برای متقاضیان و خریداران املاک در ترکیه زمانی در کانون توجه قرار گرفت که "قانون جدید املاک ترکیه" در ماه " 3 " سال ۲۰۱۴ میلادی توسط ارگانهای تصمیم گیرندهٔ ترکیه به تصویب رسید و قوانین املاک (سرمایه گذاری) ترکیه تا قبل از تاریخ یاد شده حق بر خوردار بودن از اخذ و یا دریافت " اقامت ترکیه " را ( از جمله ارائه دهندگان گذرنامه و پاسپورت ایرانی، جهت ثبت ملک خریداری شده د ترکیه – خرید ملک در ترکیه ) منوط بر ثبت شرکت در ترکیه میدانست. در نتیجه کلیهٔ امتیازات محسوب شده در این قانون ، به "شخصیت حقوقی" شکل گرفته در کشور ترکیه تعلق خواهد گرفت. پس از ماه ۳ سال ۲۰۱۴ میلادی و برداشتن محدودیت های قانونی ، حق اقامت ترکیه برای آن دسته از هموطنان عزیز ایرانی که پس از خرید ملک در ترکیه و یا انجام سرمایه گذاری علاقه مند به "اخذ اقامت ترکیه " بودند را مرتفع نمود که همین امر باعث زیاد شدن متقاضیان خرید ملک در ترکیه – خرید آپارتمان در ترکیه شده است که علاوه بر سرمایه گذاری ، متقاضیان از مزایا اقامت ترکیه نیز برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکراست میتوانید اقامت بواسطه ی خرید ملک در ترکیه را هرسال تمدید نمائید و بعد از ۵ سال برای گرفتن پاسپورت ترکیه اقدام نمائید .

متقاضیان میتوانند جهت دریافت خدمات یاد شده ( اخذ اقامت ترکیه ) با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایند .

✔تضمین کار ما ، سوابق و مشتریان ما میباشد

با انجام خدمات فوق توسط شرکت پارس ترکان ، علاوه بر پیوستن به جامعه بزرگ مشتریان پارس ترکان ، به پاس قدردانی از لطف و همکاری شما ، با اخذ اقامت ترکیه ، یکسال بیمه خدمات درمانی کشور ترکیه را برای کلیه اعضای خانواده ، از ما به رایگان دریافت نمائید .

مشاوره اقامت ترکیه

با تشکر از شما بازدیدکننده گرامی – به امید همکاری با شما ( روابط عمومی شرکت پارس ترکان )