info@parstorkan.com
ثبت شرکت در ترکیه

 

url

بروز رسانی اطلاعات و قوانین مربوط به این صفحه – طراحی سایت و تبدیل آن به وب سایت ۲ زبانه –

در تاریخ بیست هفتم مرداد ماه سال ۱۴۰۱

خدمات وب سایت و طراحی وب سایت

 " طراحی سایت و تبدیل آن به وب سایت ۲ زبانه ( فارسی – ترکی استانبولی )

جهت توسعه و معرفی فعالیت ها در بازار بزرگ کشور ترکیه و بازار جهانی "

کشور ترکیه در تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران شرکت نکرده است و بر اساس تفاهم نامه های که منعقده میان دو کشور ایران و ترکیه قرار است تا حجم مبادلات بازرگانی میان دو کشور به صورت انفجاری از چند میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ به سی میلیارد دلار در سال افزایش یابد .

به نظر میرسد با توجه به اوضاع منطقه به ویژه در کشورهای حوزه خلیج فارس شرایط عینی برای تبدیل شدن کشور ترکیه و جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین شرکای تجاری یکدیگر فراهم شده است .

مضافا این که کشورهای ایران و ترکیه از امتیازات خاصی در جهت تبدیل شدن به قدرت های برتر اقتصادی خاورمیانه و دنیا برخوردارند که در صورت استفاده از ظرفیت های متقابل میتوانند مکمل اقتصادی بسیار موثری برای یکدیگر باشند.

 عوامل بالا و ذکر شده باعث شده است تا بسیاری از فعالان اقتصادی کشور ایران و کشور ترکیه ترجیح دهند تا از طریق حضور مستقیم در بازار اقتصادی کشور مقابل سهم بیشتری از تعاملات اقتصادی مابین دو کشور را تصاحب نمایند .

 در صورتی که قصد حضور فعال و مستمر و نزدیک در بازار اقتصادی و بزرگ کشور ترکیه و یا از طریق ترکیه با کشور های اروپائی را دارید بایستی به این نکته توجه داشت که ارتباط از طریق وب سایت و دنیای مجازی و اینترنت اولین و مهمترین وسیله ارتباط جمعی محسوب خواهد شد و افزودن یک بخش ترکی استانبولی و یا دوزبانه کردن وب سایت شرکت خود ( یا تشکل اقتصادی ) الزامی است .

url01201

 طراحی سایت

آیا می دانید در عصر حاضر بهترین راه برای معرفی خود به شرکت های بین المللی (مخصوصا شرکت های ترکیه ای در داخل و خارج از ترکیه ) داشتن وب سایتی با محتوای قوی و گیرا به زبان ترکی استانبولی و انگلیسی می باشد؟؟

webdeisgn

بخش خدمات فنی و مهندسی شرکت پارس ترکان با کادر متشکل از بهترین مهندسین و گرافیست های طراحی وب سایت ( با سابقه ۱۲ ساله در این مورد ) آمادگی خود را در زمینه طراحی وب سایت، ترجمه متون و اضافه کردن زبان ترکی به وب سایت شرکت های ایرانی را  اعلام می نماید .

شرکت ها و تشکل های ایرانی میتوانند با حداقل هزینه و امکانات ، خود را در سطح ترکیه مطرح نمایند و مخاطبین خود را از  فعالیت ها، تولیدات خود بصورت کامل و جامع مطلع نمایند .

مضافا این که فعالان اقتصادی ایرانی می توانند با اضافه کردن چند زبان به وب سایت خود ( خصوصا  ترکی استانبولی ) خود و برند تجاری خود را در سطح بین الملل مطرح نمایند

url00

 

اگر قصد حضور در بازار اقتصادی ترکیه و ارتباط با شرکت پارس ترکان را دارید ، تاکید مینمائیم که وب سایت خود را حتما به زبان ترکی استانبولی ترجمه و امکانات آن را ارتقا دهید که در زمینه تجارت بین المللی بتوانید خود را به کشور ترکیه معرفی کنید .

طراحی وب سایت جهت حضور در بازار اقتصادی ترکیه تنها محدود به مهارت در طراحی فنی وب سایت نبوده و بایستی از خصوصیات فرهنگی جامعه اقتصادی ترکیه نیز مطلع باشد . در این رابطه بخش فنی و مهندسی شرکت پارس ترکان با شناخت از ذائقه جامعه ترکیه به ویژه فعالان اقتصادی این کشور میتواند نقش ارزنده ای ایفا نماید .

خدمات وب سایت شرکت بین المللی پارس ترکان به شرح زیر می باشد:

  1. طراحی سایت داینامیک برای کلیه صنوف 
  2. اضافه کردن زبان های دیگر به سایت (ترکی استانبولی، انگلیسی و …. )
  3. ترجمه متون سایت به زبان های دیگر مخصوصا زبان ترکی استانبولی
  4. بهینه سازی سایت شما در موتورهای جستجو
  5. طراحی بنر های تبلیغاتی و عکس های گرافیکی به زبان های فارسی – ترکی استانبولی و انگلیسی

تسهیلات ویژه که شرکت پارس ترکان در اختیار مخاطبین خود که برای طراحی سایت اقدام می کنند:

  1. تخفیف ویژه تا سقف ۲۰ % برای طراحی سایت ( دوزبانه )
  2. پشتیبانی کامل و شبانه روزی به مدت یکسال
  3. طراحی بنر های تبلیغاتی به دو زبان
  4. معرفی شرکت در سایت شرکت پارس ترکان به مدت یکسال ( در قسمت معرفی مخاطبین دفتر که به زودی راه اندازی می گردد که هم بازدید کنندگان پارسی زبان و هم ترک زبان می توانند مشاهده کنند 
  5. و ده ها امتیاز دیگر در امر خدمات فروش ، بازرگانی و

✔تضمین کار ما ، سوابق و مشتریان ما میباشد